05.06.2025
EGIPT IN TURČIJA - pomembno obvestilo
Da bo reševanje morebitnih zdravstvenih težav potekalo nemoteno, vas prosimo, ...
.png)
Da bo reševanje morebitnih zdravstvenih težav potekalo nemoteno, vas prosimo, da vselej še pred obiskom zdravnika pokličete naš asistenčni center na +386 1 519 2020 ali pišete na coris@coris.si (razen seveda, če bi šlo za urgentno pomoč v smislu reševanja življenja).
Poletje je tu in mnogi ste se tudi letos odločili, da vsaj del počitnic preživite v Egiptu ali Turčiji. Vaš oddih bo zagotovo čudovita pustolovščina, saj je Egipt dežela starodavnih piramid, templjev in čudovitih plaž, Turčija pa dežela bogate zgodovine, osupljivih mošej in dišečih bazarjev.
Naša naloga kot izvajalca asistence v tujini pa je, da vas opozorimo na nekatere pasti, ki v Egiptu in Turčiji na vas prežijo ob nastanku zdravstvenih težav, saj te tudi med dopustovanjem žal nikoli ne počivajo.
V zadnjih letih se je v glavnih turističnih krajih v Egiptu (kot npr. Sharm el Sheikh, Hurgada,...) in turističnih središčih v Turčiji pojavilo veliko število zasebnih zdravstvenih ustanov, pogosto kar v hotelu, zato je dostopnost zdravstvenih storitev enostavna. Vendar pa svetujemo previdnost.
Stroški storitev za najbolj pogoste zdravstvene težave (želodčne oz. prebavne težave) v takšnih ambulantah zelo hitro tudi za 10-kratnik presežejo razumne cene. Zato lahko računi za enostavno ambulantno zdravniško obravnavo hitro presežejo 1000 EUR, kompleksnejše zdravljenje pa stane še bistveno več.
Imejte v mislih, da bo v primeru, ko boste zdravstveno pomoč poiskali sami, potrebno plačati stroške zdravstvenih storitev neposredno izvajalcu in naknadno pri CORIS-u zahtevati povračilo le teh.
Zaradi primerov slabih praks klinik v Egiptu in Turčiji, ki izkoriščajo zaupanje pacientov in zavarovalnic namreč ni samoumevno, da bo zavarovalnica vselej pokrila strošek zdravstvenih storitev v ustanovi, kamor zavarovanca ni napotila. Storitev, ki je bila sprva ocenjena na 1000€, lahko kasneje stane zgolj 100€.
V izogib morebitnim težavam vam zato svetujemo, da v primeru potovanja v Egipt ali Turčijo ob nastanku zdravstvenih težav vedno najprej kontaktirate naš asistenčni center, ki je tu za vas 24 ur na dan v slovenskem jeziku.